VLOG 4: 4 WEEK BIKINI BODY PT.4

vlog

 

(Scroll down for English)

Det är redan dags för den fjärde och sista veckan i min utmaning att nå sommarkroppen!

Veckan som gått har löpt på rätt smidigt, i alla fall efter att jag lärde mig att hantera och uppskatta lågkohydratskosten, haha. Den största ögonöppnare varit hur fantastiskt gott man faktiskt kan äta om tänker utanför sin egen lilla matbox. Det gör det så mycket lättare att gå in i sista veckan nu. Det är no mercy både med träning och mat. Nu jäklar är mål i sikte!

Kolla min Youtube kanal HÄR.

It is already time for the fourth and last week of my challenge to reach my bikini body! 

The past week has gone by smoothly, at least after I got used to and learned to appreciate a low carb diet. The biggest eye opener has been how tasty low carb food can be if you just think outside your own little food box. This makes it so much easier for me to go into this last week. This week there’s no mercy with both food and training. Eyes on the price!

Check out my Youtube channel HERE.

2 Comment

  1. Man tappar mycket vatten när man kör low carb. Men det är inte bra att göra det för länge, för din kropp kommer reagera starkt när du väl sen äter carbs igen. Så länge man tränar bör inte carbs vara nåt problem eftersom det krävs en hel del energi för kroppen att ens omvandla carbs till fett, o du använder upp dem när du väl tränar. Däremot fett är fett från början. Det viktigaste är att man ligger på ett kaloriunderskott om man vill bli av med just fett. Men kul att du är nöjd iaf. 🙂

    1. Hej Sandra! Tack för din kommentar 🙂 Ja det är ju mestadels vatten som ryker det är därför jag nu under allra sista veckan äter vätsedrivande mat och undviker vätskebindade som kolhydrater och salt. Det är ju en 4 veckor utmaning så målet är att vara så “shreddad” som möjligt efter just 4 veckor 🙂 Vanligtvis äter jag i princip enligt tallriksmodellen för att orka med tunga träningspass. Hoppas du tycker om vloggen och bloggen 😀 Kram

Leave a Reply